Çarşamba, Mayıs 02, 2007

Pesto Sos


Uzun zamandır denemek istediğim bir şeydi pesto sos.Markette Chimera'nın taze fesleğenlerini görünce daha fazla ertelememek lazım diye düşündüm.Herhangi bir tarife bakmadan başladım işe.3-4 dal fesleğen ,50 gr parmesan peyniri,bir avuç çam fıstığı,2 diş sarımsak,göz kararı sızma zeytinyağı,bir çimdik tuz,bir çimdik karabiber ekledim ve hepsini mutfak robotunda püre haline getirdim.Benim pesto sosun kıvamı daha çok ekmeğe sürmelik oldu ama makarnanın sıcaklığını görünce peynir eridiğinden farketmedi.Şimdi yana yakıla geçen yazdan sakladığım fesleğen tohumlarını arıyorum.Hem ev mis gibi koksun hem de her istediğimde pesto yapabileyim diye.

2 yorum:

cevizici dedi ki...

bu pesto sosunun tadına bakmadım yorum yapmayacagım işteeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş :)