Çarşamba, Mayıs 31, 2006

Arkadaşlardan Tarifler -1(Acıbadem Tartı)















Uzun zamandır yeni şeyler denemeye pek vakit bulamıyorum.Ama sağolsunlar becerikli arkadaşlarım var.İlk tarif Zübeyde'den!İsmini de ben koydum.Çok pratik ve kolaylığından beklenmeyecek kadar lezzetliydi!






Malzemeler;

  • 1 çay bardağı ceviz
  • 1 çay bardağı hindistan cevizi
  • 1 çay bardağı sıvı yağ
  • 1 çay bardağı şeker
  • 1 yumurta
  • hazır pandispanyanın(sade) bir katı

Yapılışı;

Yumurta,şeker,sıvıyağ,h.cevizi ve ceviz karıştırılıp hazır kekin üzerine yayılır.170-180 derecede 15-20 dakika üzeri kızarıncaya kadar pişirilir.

Afiyet Olsun!

6 yorum:

Nilüfer dedi ki...

Hımmm çok pratikmiş, elinize sağlık... :)

Adsız dedi ki...

çok başarılı bir çalışma, takdir ediyoruz..
demett & tuuba

Tijen dedi ki...

siten hayirli olsun sevgili merakli!
güzel dostluklara vesile olsun.
tijen

merakli dedi ki...

tijen hanım,çok teşekkür ederim!

Unknown dedi ki...

Sevgili meraklı, acı badem tartın
çok güzel görünüyor ama merak ettim adı acı badem de malzeme niye ceviz? Sevgiler
Siyahinci

merakli dedi ki...

Siyahinci; lezzetini acıbadem kurabiyesine çok benzettiğimiz için öyle yazdım.Hatta ben ilk fırsatta bademlisini yapmayı düşünüyordum.AYRICA HOŞGELDİN!