Çarşamba, Nisan 11, 2007

Milföyle Paçanga Böreği ve Fırında Karnabahar

Pazar Günü Demet'in evindeydim.Uzun zamandır görüşemediğimiz Emel ve kızı Ceren'de gelmişlerdi.Demet milföy hamurunda çemensiz pastırma ve kaşar kullanarak pratik ama çok lezzetli bir börek hazırlamıştı.Biz iç malzemesinden dolayı paçanga böreği dedik.Hepsi soğumadan bitti.





Belirtmeden geçmek istemem;böreklerin yapımında Ceren'in çok yardımı oldu.'Anasına bak,kızını al!'dedikleri böyle olsa gerek.Bizim Emel'de çok marifetlidir.Emel'in tarifiyle yapılan fırında karnabahar'ın fotografında Demet bana güzel mutfak önlüğü ile modellik yaptı.İlk fırsatta bende deneyip tarifiyle bereber bloga koyacağım.Belki eşime karnabahar yedirmek için fırsat olur.



3 yorum:

Adsız dedi ki...

MErhaba iki yemekte çok güzel görünüyor. Ellerinize sağlık.

merakli dedi ki...

Pembeli merhaba;teşekkür ederim.Bende blogunu ziyaret ettim ve Mersin'de oturduğunu öğrendim.Yakınlarda olman çok güzel :)Ayrıca blogunu çok beğendim!

Adsız dedi ki...

valla super gorunuyor.sıcacıktır simdi o tam yemelik.mutlaka deneyecegim.ellerinize saglık